foto

Harmoniseren van arbeidsvoorwaarden

In het belang van uw medewerkers én van uzelf

De overname of centralisatie heeft plaats gevonden maar nu wordt u geconfronteerd met verschillen in de arbeidsvoorwaarden, rapportages over ken- en stuurgetallen en verschillende personeels- en salarisadministraties. Maar al te vaak zien we bij bedrijven dat na de koop de HR afdeling meer tijd kwijt is aan het analyseren en opstellen van de rapportages. Er is nauwelijks tijd voor het adviseren en ondersteunen van het management bij de ‘daily business’.

 

Herkent u dat?

Human ReSourcing harmoniseert de arbeidsvoorwaarden voor u met een minimale impact op de loonsom! Wij laten ons niet afschrikken door complexe calculatiemodellen.

 

200 medewerkers en 5 verschillende arbeidsvoorwaardenregelingen

Human ReSourcing heeft voor een groothandel de harmonisatie van arbeidsvoorwaarden verzorgd na een centralisatie. Het ging om 200 medewerkers en 5 verschillende arbeidsvoorwaardenregelingen: De ene medewerker kreeg na 18.00 uur 110% uitbetaald, de volgende kreeg na 19.00 uur 115% uitbetaald, de derde kreeg na 18.00 uur niets en de vierde kreeg na 19.00 uur 105% uitbetaald. Een uitdagende klus om al deze verschillen opgelost te krijgen met een zeer beperkt budget voor de harmonisatie.

 


Share